Aku Bukanlah Seorang Yang Alim, Jauh Sekali Alim Ulama'. Aku Bukanlah Seorang Bilal Apatah Lagi Seorang Kiyai. Aku Hanyalah Seorang Pencari Gaharu, Antara Langit Dan Bumi Dengan Pak Guru. Namun Terpanggil Jua Untuk Membantu Siapa Sahaja Yang Memerlukan Mudah-Mudahan Dengan Izin Allah DiPermudahkan.

Readers yang mempunyai permasalahan atau sebarang pertanyaan, saya boleh dihubungi melalui email ruslanhusin@gmail.com. Kini saya berada berada di Telok Panglima Garang, Selangor.

Kepada yang memerlukan rawatan dipersilakan untuk menemui saya.

Friday, September 15, 2017

Zikir/Tasbih Malaikat Langit

Assalam Reader Sekalian,

Lame bebenor x meng'update' blog ni....

Suatu amalan zikir/tasbih para malaikat langit yg boleh diamalkan.. InShaAllah ada khasiat dan manafaatnya...


بسم الله الر حمن الرحيم

Subhaanal ‘aliyyul a’laa, subhaanahu wa ta’alaa wal ‘aliyyu wal ‘aliyy, Al-Qoohirul Ghoolib.

سبحان العلي الاعلى,سبحانه وتعالى والعلي ولعالي,القاهر الغالب

Membawa maksud:-

“ Maha suci yang Maha Tinggi Yang Tertinggi, Maha Suci Dia dan Maha Tinggi, dan Dialah yang Maha Tinggi yang Tertinggi , Penakluk yang Menang “

Wallahu'alam....

No comments:

Post a Comment